
CRM voor de advocatuur
Relatiebeheersystemen voor advocatenkantoren
Het kan een flinke opgave zijn, een relatiebeheersysteem vinden dat past bij uw kantoor én dat voldoet aan al uw wensen aan functionaliteit, koppeling tussen systemen, geschiktheid wat betreft aantal gebruikers en ga zo maar door. Het kiezen van een customer relationship management systeem (CRM) is veel meer dan het kiezen voor een bepaalde software, het gaat over het opbouwen en versterken van de relatie met je (potentiële) cliënten. Hoe maak je als advocatenkantoor hierin een weloverwogen keuze?
1. Het doel
Bepaal je huidige situatie en waar je naartoe wilt. Belangrijk hierbij is dat het gedachtegoed dat bij het CRM hoort door de organisatie gedragen moet worden, omdat iedereen een rol speelt in de beleving die de cliënt krijgt als die in aanmerking komt met het kantoor.
2. Het middel
Selecteer een CRM systeem. De IT-Kieswijzer is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor juridische IT-oplossingen waarop u een totaaloverzicht vindt van het (inter)nationaal juridisch IT-landschap. Dit maakt de keuze voor een relatiebeheersysteem dat naadloos aansluit bij de wensen van uw kantoor een stuk overzichtelijker.

Liever persoonlijk advies?
Heeft u liever persoonlijk contact of heeft u een vraag? Laat hier uw gegevens achter en we nemen spoedig contact u op.